Nå også på Facebook

Jeg starta i går formiddag ei Biblioteket-tar-saka-gruppe på Facebook (krever at du registrerer deg), med uttrykt målsetning å sjekke om dette forumet «egner seg til å generere interesse for BTS blant bibliotekfolk, journalister og andre som er opptatt av God Kunnskap til Folket!». Jeg inviterte de rundt 25 bibliotekarene (stort sett) som jeg på det tidspunktet var «venner» med. Etter et døgn er 37 (!) med i gruppa, så jeg får henge i og lage litt innhold…

Håpet mitt er å få kontakt også med journalister. Skal det bli noe sving på sakene må bibliotekarene alliere seg med journalistene, og tilegne seg journalistisk metode sjøl. Mer om det seinere. Kanskje jeg sparker igang en debatt omkring såntno på denne BTS-gruppa på Facebook.

One Trackback to “Nå også på Facebook”

Legg igjen en kommentar

